3.31.2009

meget alvorligt syg og dårlig

jeg har galopperende halsbetændelse og det er ikke særligt befordrende for madlysten. jeg lever af youghurt og suppe på pose og strepsiler som ikke hjælper på noget som helst men smager dejligt. og så ringer jeg med jævne mellemrum til min mor og græder. stakkelsstakkelsmig.

jeg var til lægen igår. hun kiggede mig i halsen og sagde nånå. så mærkede hun mig på halsen og sagde nånå. ikke noget "du godeste!", ikke noget "jamen dog!" eller "jeg har aldrig kendt mage!" bare nånå, nå. er du øm. ja, nå. ville helt ærligt godt have haft lidt anerkendelse for helt klart at være hendes sygeste patient nogensinde. nåmen, så podede hun mig, og sagde jeg var halsbetændt. hvilket jeg godt kunne have fortalt hende.

jeg har set en hel sæson af hells kitchen og når alligevel at sove 15 timer i døgnet. og satandyret kommer hjem med burgere og fritter som meget belejligt er det eneste jeg synes jeg kan få ned. åhhh. det er syndt og meget uheldigt, det var slet ikke det jeg ville bruge mine fridage på. av, det gør så ondt, av. må hellere lige ringe til min mor.

jeg er snart oppe at køre igen. hvis altså jeg overlever.

No comments: