1.01.2006

1. januar 2006. hurra. nytårsfortsætstatus.

plus
  • grønne look droppet fra og med i dag. stor succes
  • går i gang med at læse i morgen. næsten allerede motiveret studerende
  • har trukket mette på slæde næsten helt til mcdonalds(=fysisk aktivitet)

minus

  • overspringsshoppet for 1046 kr
  • allerede alvorligt overtræk
  • slugt altfordamernes årshoroskop råt
  • stadig overnaturligt rod (værelse+tilværelse)
  • er klam og horribel og kan stadig ikke synge (prøvede med "vær velkommen". ingen succes)
  • etc.etc.+diverse.osv. pisogpapir.

ville ønske jeg kunne skrive lidt mere. men det kan jeg ikke. jeg skal nemlig ud og ha en smøg. lige nu.

3 comments:

Anonymous said...

Du har min fulde nytårsforsætsstøtte. Virkelig. Men det hjælper nok ikke.

Må jeg så stalke dig istedet? Bare lidt.

Anonymous said...

Nej glem det. Jeg trækker stalkningen tilbage. Det kommer der aldrig noget godt ud af. Vi undskylder og beklager.

Anonymous said...

Jeg ville skrive noget meningsfyldt om overspringsshoppingens glæder, men Troels' brug af flertalsformen "vi" kombineret med et akut stalker-tilbud slog mig ud af kurs.
Er der tale om en stalker-undergrundskultur?