1.14.2006

jeg synes dans blog er sjov. han er skæg ham dan. jeg vil gerne lave en liste med sjove sprængfarlige emner (DF, hikke etc.) at tage op. problemet er bare at jeg ikke kan finde på noget. og jeg ved egentlig godt hvorfor. fordi det eneste der rigtigt for alvor interesserer mig jo naturligvis er mig selv. derfor vil jeg, inspireret af vores allesammens fine ven tue, tilføje et nytårsforsæt til min ellers ret imponerende liste;
  • jeg vil tale (lidt) mere om mig selv

ja. simpelthen. i 2006 vil jeg prøve at tale bare lidt mere om mig selv. og lidt mindre om noget som helst andet. det blir ret svært, det er jeg klar over. jeg mestrer selvcentreringens kunst stortset til perfektion. men jeg skal gøre et hæderligt forsøg. træner benhårdt og har faktisk på fornemmelsen at det er det eneste af mine forsæt som jeg får rigtig succes med. faktisk kan jeg, ved et lyngennemsyn, se at jeg endnu ikke har opfyldt et eneste. nej ikke ét, af mine ellers så fantastiske nytårsforsæt. men nu skal det være slut med fiasko. mit nye forsæt er en sikker succes og desuden vil jeg begynde straks i morgen med at rydde op. værelse+tilværelse. det kunne sgu godt trænge.

iøvrigt var loppemarked en relativ succes. købte røde handsker (ikke billige men smarte), stribede bukser (ikke smarte men billige) og 200 gram cashewnødder (uden tvivl dagens fund)

og jeg kan ikke sove. har smadret den sidste rest af døgnrytme med min 3,5 timers powernap i eftermiddags. og jeg keder mig. keder mig som jeg aldrig har kedet mig før i mit liv. MÅ simpelthen snart projicere rastløshed over i god+opbyggelig hobby. jeg plejer altid at hade januar. januar er trøstesløs på den aller trøstesløseste måde. men i år har januar faktisk indtil videre været ok. måske næsten god. 14 dages god januar er mere end jeg turde håbe på. desværre er jeg ret sikker på at det er slut nu. jeg går i hi. vi ses til maj.

2 comments:

Dan said...

Jeg troede bloggen var den gode opbyggelige hobby? For hvis ikke har jeg også travlt med at finde en af slagsen...Tak for de rosende ord, det har resulteret i ikke mindre end 5 besøgende til mig idag! five minuttes of fame - lidt har også ret.

Bjørn Sivertsen said...

ja dan din blog-kultur er allerede berømt og lidt berygtet...frækkert. jeg troede egentligt det var en dating side...