1.25.2006

drømte i nat at jeg var blevet dømt til døden. aflivningsmetode; få flået hjertet ud af brystet. ærligt talt ret dramatisk (og oh so symbolsk). først skulle jeg dog vælge fyr som jeg selv skulle flå hjerte ud på før det blev min tur. lød jo som udemærket idé, men kunne ikke gennemføre det og hæren af læger der osse skulle gøre det af med mig måtte gøre det i stedet. imens hjalp jeg tine og bitten, der var taget med for at holde mig i hånden, med at lave min afskedstshirt. stor hvid satan med mit telefonnummer bøjet i gul neon. jøsses. vågnede lettere panisk umiddelbart før dom skulle eksekveres med en fornemmelse af at være blevet reddet på målstregen.

når nu ikke freud har en online drømmetydningsservice, har jeg måttet vende mig til the hasselhoff som heldigvis har svar på alt.

spørgsmål; kæreste david. hvorfor drømmer jeg at jeg skal aflives ved at få flået hjertet ud af en hel hær af læger? og hvorfor skal jeg selv aflive én først? og hvad sker der for telefonnummer bøjet i neon? david jeg vil ikke dø. kan du hjælpe?

svar; "vanity is a state of mind, body and soul".

hvor præcist. hvor poetisk. hvor perfekt.

No comments: