1.11.2006

john t and i


det hele startede til min 9års fødselsdag hvor jeg fik grease på vhs. jeg så den hver dag. må have set den film mindst 300 gange. allerede på det tidspunkt var der ligesom noget særligt imellem os. i mange år tænkte jeg ikke over det men forelskelsen må have ligget latent i mig. i hvert fald dukker john t op med jævne mellemrum. jeg er john t-fikseret.
rigtig slemt blev det først da jeg havde den drøm. drømmen om mig og john. jeg arbejdede på et hotel hvor han boede og vi faldt headoverheals. har aldrig været så lykkelig før i mit liv. noget af et antiklimaks at vågne op og opdage at man bare krammer sin hovedpude. siden da har jeg ikke kunne se et billede af ham, eller høre musikken fra saturday night fever, uden at få et lillebittesugimaven. jeg er sikker på det er meant to be. jeg kan godt se at der er nogle få problemer vi skal have ryddet af vejen før vi kan blive lykkelige sammen. strengt taget er john t. en 50årig gift scientolog der bor i usa. men intet er umuligt osv. jeg ved godt det ser skidt ud med mig. jøsses.


åhja. og så bestod jeg jo. mod alle odds. trak et spørgsmål der for min skyld ligeså godt kunne have være skrevet på russisk. jeg var fuldstændig helt og aldeles blank. efter et par indledende oralspasmer fik jeg måske sagt 1 eller 2 sammenhængende sætninger og på den måde kan jeg vist ikke være andet end tilfreds med mit 8tal. ja. og nu har jeg ferie. vil sove 12 timer hver nat + 3 timers middagslur, og se alt det skodtv jeg kan komme i nærheden af og pleje mine veninder og gå lange ture med mit kamera og endelig tage mig sammen til at læse kafka on the shore og spise mig tyk i paradisis og overtrække og leve livet. oh ferie. er der noget bedre. nå ja. og så er der jo lige den eksamen på tirsdag. den tid den sorg.

1 comment:

Anonymous said...

Hov, var der ikke noget med torsdagspasning af djævleyngel med blærekontrol issues?