1.05.2006

god hjertelig dag. har just modtaget følgende email fra minfineven rikke;

"Ja og så har jeg forresten også lige fulgt øk´s henvisning til denne herlige hjemmeside..sikke en dejlig dreng, det kan man altså ikke komme udenom..
Hvad med ham Ida, er han ikke noget for dig..dejlig livsglad fyr med overnaturlige evner og samtidig hjemmehjælper, ja så kan man da ikke forlange mere!!!
Så nyd det ida..
p.s Og så kommer han jo ikke fra Ålborg men fra vanløse..og kan lejes for 2500 til privat optræden..hvis du ved hvad jeg mener:)
KYS fra Hannibal Hildorf-elskeren "

man kan se meget mere til hannibal på hans hjemmeside hvor du osse kan købe signeret idolplakat (alletiders fødselsdaggaveidé til pigenderharalt)

comeligeon! findes der noget bedre end at blive matchmaked med en dansktopsanger/hjemmehjælper. så skidt står det altså til. oh gys. verden er ond og uretfærdig.

5 comments:

Anonymous said...

Jeg ved snart ikke... jeg bliver sgu lidt lun på Hannibal, som han står
der, med kælent blik og hjemmelavet hjerte, hvis farve ikke matcher
den røde ring på den overdimensionerede mikrofon.

Syyyyyyyng mig en saaaaang, spillemand...

ida said...

at antyde at hannibal ligner christer, mit livs kærlighed, er på det nærmeste blasfemisk. men en flot fyr det er han. helt sikkert.

Anonymous said...

Blasfemi af hvem, herlige Hannibal eller Christer the crush?

ida said...

af christer naturligvis. christer var i lighed med hannibal en ægte renæssancemand, men var altså også lige en tand mere tjekket. jeg savner christer.

Anonymous said...

Christer, naturligvis.
- jeg havde blot problemer med at forestille mig nogen være mere tjekket end Hannibal.
(Jeg håber det er en slags håndfri mikrofon på hans kind, og ikke resterne af en gennemsuttet dameskrå med overdreven klæbeevne; hvad han laver med sin højre hånd vil jeg slet ikke kommentere)