1.24.2006

mine ambitioner om at få læst noget ordentlig litteratur i min ferie er i lynfart på vej til at gå alvorligt i vasken. kedede mig så voldsomt på biblioteket i dag (1kunde på 40 min!) at jeg blev nødt til at sidde og småbladre lidt i nynnes dagbog 2. troede jeg kunne styre det. ja faktisk havde jeg slet ikke tænkt mig at låne den. ved ikke hvad jeg forestillede mig. er allerede totalt hooked og havde helt glemt hvor forfærdeligt fængene de rædselsfulde bøger er. nå. intellektualitet må vente til i morgen.

i anledning af at være i nynnemode vil jeg nu blogge om hvorfor jeg hader mænd. det gør jeg, først og fremmest fordi de er nogen værre idioter. jeg hader når de sårer mig og jeg blir endnu mere gal i skralden når de, som det er tilfældet lige nu, sårer mine veninder. come on. hvor svært kan det være at sige hvad man vil og føler. og hvad man IKKE vil og IKKE føler. christ. hvorfor er mænd sådan nogen skide kujoner?
nå. nu skal det være slut. fremover vil jeg kaste al kærlighed og energi på
  • mine nye støvler (skal bare lige overtale fødder til at skrumpe 1½ størrelse)
  • mine veninder
  • mine små brødre (må præge dem så de ikke bliver store idioter)
  • god+opbyggelig hobby (må snarligst finde én)
  • mine studier (as if...)
  • david (en rigtig mand der helt sikkert behandler kvinder med den ypperste respekt)
gid jeg kunne opmobilisere bare en lille smule mere religiøs begejstring. så jeg havde en god undskyldning for at gå i kloster. må i hvertfald straks træne i at være lidt mere zen og knap så arrig.

No comments: