1.02.2006

tilføjelse til liste over yndlingsaversioner;
  • offentlige transportmidler.

vi forsager offentlige transportmidler, og alle deres gerninger og al deres væsen.

jeg er nået til københavn mod alle odds. hurray. alle tog mellem århus og herning var aflyst. en computer var gået kold. krise. heldigvis ku vi blive kørt til skanderborg og når lige akkurat at købe billet og hoppe på IC3tog. naturligvis var der kun plads i rygerkupé (byebye nytårsforsæt. tal om at have skæbnen imod sig!) og jeg troede ærligt talt ikke det ku blive værre. men det ku det. etellerandet er gået i stykker i vores kupé, hvilket resulterer i sauna-like temperaturer og tyktykrøg hele vejen til københavn. har skumsvedt i 3½time+obligatoriskeforsinkelser. lortoglagkage. får en flaske vand af togdame som miniplaster på stort åbent (og skidearrigt) kødsår. når jeg blir rigtig voksen vil jeg kun køre i taxa.

nytårsforsætstatus; det går ikke særlig godt. ryger som en skorsten. er blevet hypnotiseret af en mand i fjernsynet, men det virker ikke. ryger stadig. har lige modtaget en besked fra lillebror; lortesøster. hverken mere eller mindre. umiddelbart synes jeg osse godt han ku ha savnet sin nøgle lidt før jeg tog afsted. jeg havde da glemt alt om at den lå i min taske. ohwell. har sagt til ham at den er postet. poster den firstthing i morgen.

No comments: