1.23.2006

gør det du er bedst til- det gør vi. det er osse alletiders. men hvad gør man når man ikke er bedst til noget? jeg vil ikke sige at jeg er decideret dårlig. jeg er bare så djævelsk middelmådig. det er scheissdeprimerende. mit talent er forsvundet, hvis nogen har set det må de gerne lige sende en mail.

jeg er god til
  • tetris
  • sove (hvorsomhelst og nårsomhelst)
  • bruge penge
  • ignorere problemer indtil de når katastofale apokalyptiske proportioner
  • hygge mig og have det rart
  • snakke om mig selv
  • lukke verden ude
  • glædes over små ting
  • 7kabale på computeren (rekord 45 sekunder)
  • finde obskure internetsider
  • forelske mig i kendisser (the hasselhoff)
  • lave lister

ærligt talt ikke en særligt imponerende liste. det er pissenederen at være så standard. må snarligst finde/opfinde fintogflot talent.

No comments: