1.29.2006

jeg. eller blog måske nærmere. har været fraværende et par dage. ved ikke hvorfor. men er tilbage nu. ikke fordi jeg egentlig har noget at sige. det blir faktisk en utroligt kort og kedelig post. i forsøg på at skrive noget nogenlunde meningsfuldt;

søndagsstatus
  • har igen fået manifesteret totalt manglende evne til at tyde køreplaner (ohso skidehåbløs)
  • har 6 beskeder på mobil hvor der enten står spasser idiot eller lortesøster.
  • er blevet forladt af pung. har ledt overalt. nyt og spændende liv uden dankort venter.
  • lillebitte tandpine har eskaleret så jeg ikke engang er i stand til at spise lagkage.
  • har fået min mor til at græde (og glemt at undskylde)
  • har forgæves forsøgt at ryste hjerne på plads. men den sidder stadig helt forkert.

mm. tror måske jeg holder pause lidt. måske. vil så gerne skrive noget vigtigt. men jeg tør ikke.

2 comments:

Anonymous said...

Vigtige blogposts er overvurderede. Ingen bruger den slags mere.
Er det fordi Paradis er vinterlukket - og hvad siger Hasselhof til alt dette?

ida said...

the hoff siger; try wearing tight trousers. umiddelbart er jeg ikke sikker på at det ville løse så meget, men det er naturligvis et forsøg værd.