1.16.2006

jeg skal til eksamen i morgen. jeg har absolut ingen fornemmelse af mine chancer for at bestå. men jeg har intet læst og ved faktisk ikke rigtigt hvad faget handler om. jeg burde læse men istedet sidder jeg og kager rundt i noget htmlkode. jeg er dødfrustreret og føler mig totalt debil. jeg gad virkelig godt være en god nørd.

top 5 over ønske-evner der ville gøre mig til et lykkeligere menneske;
  • seriøse computerevner
  • fantastisk sangstemme
  • rytmisk sans (mere alsidigt dansetalent end rockblomst)
  • klavervirtuositet
  • vindende væsen

om lidt skal jeg ud og passe børn. jeg glæder mig. magnus har tilsyneladende skiftet taktik og er stoppet med at tisse på mig. istedet giver han mig hele tiden krammere og snotkys, hvilket er helt fantastisk. cæcilie laver gaver til mig på sit værelse og passer sig selv. sidste gang fik jeg en havfruetegning. mit skrukniveau er igen alarmerende højt.

al den tid jeg kan huske har jeg været plaget af en fornemmelse af at det jeg leder efter ikke findes der hvor jeg er. sådan har jeg det lidt nu. gad godt finde det, men er bange for at det måske ikke findes. det stinker.

No comments: