1.04.2006

i anledning af at jeg har enormt travlt med at læse til eksamen kommer her min hidtil længste og mest ligegyldige liste.

100 ting om ida


1. jeg hedder ida
2. jeg er 168 høj og næsten ligeså bred
3. jeg spiser mindst en pakke lakridstyggegummi om dagen
4. jeg elsker min computer selvom den tit modarbejde mig
5. jeg kan ikke finde ud af at sætte komma. så jeg bruger punktum istedet
6. jeg er urimeligt kræsen
7. de fleste af de ting jeg ikke kan lide har jeg heldigvis aldrig smagt
8. jeg bor hos en fyr der hedder mads. Han siger jeg er dum og doven og dvask
9. jeg bliver bims hvis jeg sover mindre end 10 timer i døgnet
10. jeg følger med i samtlige realityserier i tv
11. jeg har altid overtræk
12. jeg har 6 små brødre+ én på vej
13. da jeg var lille troede jeg at man kunne dø af at få hybensaft på sig
14. jeg troede også at verden var sorthvid før man fik farvetv
15. jeg er ret nem at narre
16. jeg spiller nogengange tetris til jeg får seneskedehindebetændelse
17. jeg lider af en god kombi af mindreværdskomplekser og storhedsvanvid
18. jeg er ret god til at løse sudokuer
19. en af mine folkeskolelærere har engang kaldt mig sensuel og kvindelig
20. jeg vælter ret tit på min cykel
21. jeg har altid blå mærker fordi jeg går ind i alting
22. jeg elsker whiterussians men ørler lidt for tit når jeg drikker
23. jeg er i det hele taget dårlig til at bære en brandert
24. jeg har engang vundet en liter remoulade i banko
25. jeg kommer altid for sent til alting
26. jeg er hypokonder og altid en lillesmule syg
27. jeg har ikke været til tandlæge siden jeg var 17
28. jeg vælter ret tit ting
29. jeg kan ikke gå i høje sko
30. jeg lyver en hel del
31. jeg har et vindende væsen
32. jeg er bange for fisk. Både de levende og de døde
33. jeg har ikke kørekort og får det nok heller aldrig
34. jeg har aldrig nogensinde drukket en øl
35. jeg hedder glisstrup til efternavn men er ikke i familie med mogens
36. mit tøj skrumper. eller osse vokser jeg
37. jeg salter som regel min mad før jeg smager på den
38. jeg blir nogengange komplimenteret af fremmede mennesker. men det er altid kvinder
39. jeg kan (nemt) spise en halv liter is uden at få kvalme
40. jeg bor ligevedsidenaf en isbar
41. jeg spiser temmelig ofte rigtig meget is
42. jeg er en sladre-ildsjæl
43. jeg låner altid en masse bøger på biblioteket men får dem aldrig læst
44. jeg har en meget lang liste med nytårsforsætter men har pt. ikke opfyldt en eneste
45. jeg fryser næsten aldrig
46. jeg har aldrig lavet lektier og glemmer tit at komme i skole
47. nogengange smiler jeg til kendisser fordi jeg tror jeg kender dem
48. jeg kan godt lide at finde obskure internetsider
49. jeg har engang vasket en mobiltelefon sammen med mit sengetøj. det kunne den ikke tåle
50. jeg har meget svært ved at finde på 100 ting om mig selv
51. jeg køber altformange cder og får dem ikke hørt
52. jeg er grundglad

53. jeg har grædt til mrs doubtfire
54. jeg har altid ønsket mig en kælerotte
55. jeg er næsten altid en lillesmule forelsket
56. da jeg var lille ville jeg være pingvinforsker på antarktis
57. nu vil jeg bare gerne være rig
58. jeg er en sucker for hjertesmertefilm
59. jeg duer ikke til at spille kostbar
60. der er så mange ting jeg gerne vil men ikke magter
61. jeg elsker ord og kan godt lide at kigge i ordbøger bare for sjov
62. jeg vædder kun når jeg er helt sikker på at vinde
63. jeg er en virkelig dårlig taber
64. jeg kan godt lide at tage billeder
65. jeg har siddet ovenpå en rigtig levende krokodille
66. jeg har fødselsdag om 27 dage
67. jeg har engang været ved at få tæsk af en kæmpestor dame

68. jeg er bange for vand og kan næsten ikke svømme
69. hvis jeg skulle lave en ting resten af livet skulle det være at sove

70. jeg er næsten altid en lillesmule træt
71. jeg kan godt lide at kalde folk jeg ikke kan lide for pissemyrere
72. jeg har vredet min knæskal af led 2 gange. i vilde berusede dansestunts begge gange
73. jeg lavet tit lister. især når jeg burde lave altmuligtandet
74. seth cohen fra orange county er min ultimative drømmefyr
75. jeg kan godt lide at være musikdiktator
76. i det hele taget kan jeg godt lide at være diktator
77. jeg er fantastisk dårlig til at multitaske
78. jeg snakker (lidt for) meget i telefon
79. hvis kloge børn aldrig keder sig er jeg meget ubegavet
80. jeg har næsten altid rod i hovedet
81. mit værelsesrod er sædvanligvis ækvivalent med mit hovedrod
82. jeg arbejder på et bibliotek og bruger det meste af arbejdstiden på at smuglæse
83. jeg får kun 86 i timen og synes på den måde det er fair nok at være rasende ineffektiv
84. jeg laver mærkelige lyde når jeg keder mig
85. jeg falder altid i søvn i biografen
86. jeg kan huske ret mange mærkelige ting
87. tilgengæld glemmer jeg altid de ting jeg egentlig skal huske
88. jeg har engang gået til gymnastik. jeg var der kun én gang, det var ikke lige noget for en motorisk hæmmet 6årig
89. mit saltlakridsbudget er på flere hundrede kroner om måneden
90. jeg kan godt lide at sortere mine cder efter farve
91. jeg har ikke en kreativ knogle i kroppen. det er meget ærgerligt
92. jeg har engang ved en fejl taget på sejlerferie i sverige uden sko på
93. nogengange spiser jeg til jeg får ondt i maven
94. jeg er fascineret af bittesmåting. især bittesmå kiosker
95. jeg vil gerne have børn men er bange for at få nogen der er grimme og irriterende
96. jeg kan godt lide at give ting navne. jeg har haft en cykel der hed valborg men hun blev stjålet
97. jeg er 85år gammel indeni
98. jeg kan kun en dans, og det er rockblomst
99. jeg har brugt 2 timer på at finde på 100 ting om mig selv selvom jeg virkelig burde læse til eksamen
100. jeg er overspringshandlingsstormester

1 comment:

Fez said...

Ichthyophobia - fear of fish :)

#64 - du burde gøre det noget mere og lægge dem ud her til skue for dine fans/stalkers. Undertegnede har lige proppet nye batterier i mit gamle analogkamera. Det er bare noget pis at det er så længe siden jeg sidst har brugt det, at jeg ikke rigtigt kan huske hvordan man bruger funktionerne.