2.06.2006

telefonterror

min ondsindede og bedrageriske telefon er nu osse imod mig. telefon bør tage sig alvorligt sammen. har de sidste par dage kun modtaget verdensmestdeprimerendeopkald.

verdensmestdeprimerende opkaldsliste
4. søndag nat. næstenfremmed fuld fyr fra studiet ringer 3 gange og forlanger at jeg stiller på istedgade i fuld krigsmaling og festtøj inden 5 minutter. da jeg først får overbevist ham om at det skal jeg ikke er jeg så vågen at jeg blir nødt til at løse krydsogtværs for at falde i søvn igen.
3. min mor. vil høre om jeg har taget niels' gymnastikbukser med til københavn og i øvrigt minde mig om at jeg skal huske at købe skisokker.
2. birgitte. hun havde bare glemt at sætte tastelås på og havde i øvrigt ikke tid til at snakke.
1. verdensvredestefar. giver mig skyld med skyld på og det ser nu ud til at jeg alligevel skal til jylland igen snart hvis jeg skal gøre mig nogen forhåbninger om ikke at blive gjort arveløs.

min telefon læner sig kraftigt op ad en kassering. hvis den skal have en chance for at overleve må den i løbet af næste døgn generere følgende opkald;

hej. det er mig. verdensfinestefyr. undskyld jeg ikke har fået ringet noget før. ville bare erklære dig min uforbeholdne kærlighed.

eller alternativt;

hej. det er os inde fra lotto. vi har prøvet at få fat på dig i et par år. vi har 25 millioner liggende til dig- med renters rente. (ja tak. bare sæt dem ind på konto. har osse mindre overtræk jeg skal ha dækket)

jeg er alvorligt bange for at jeg snart må aflive telefon. men. man har jo lov at håbe.

4 comments:

Anonymous said...

Hmm. Ok. Hvad er dit nummer

ida said...

det er ikke fordi jeg ikke glædeligt deler ud til fremmede netstalkere, men før jeg kan udlevere den slags blir du naturligvis nødt til at sandsynliggøre at det er dig der er inde i verdensfinestefyr. eller bare dem fra lotto.

Anonymous said...

Det er virkelig troels, der er inde i verdensfinestefyr. Jeg vil gerne give ham min varmeste anbefaling. Han er sjov, kæk, jyde og kan lide både gæk og spilopper. Hvad mere forlanger du af en fyr? Han er ikke superskarp på skrift, jf. hans blog. F.eks. glemmer han i ny og næ et spørgsmålstegn efter et spørgsmål, hvilket kan virke arrogant eller decideret dumt. Men det er også det, der gør ham så mystisk og giver ham sådan et lidt George Clooney'sk skær.

Fez said...

Nu er der efterhånden en hel del bejlere på banen til stillingen som verdensfinestefyr, så jeg tror jeg kaster håndklædet i ringen med det samme, men du kan betragte dette som min erklæring af uforbeholden kærlighed :)