2.03.2006

christ. det uproblematiske parforhold er nu officielt en myte. the hoff har givet mig hold i ryggen.

og værelse ligner officielt katatrofeområde. hvem har været inde og sprænge bombe mens jeg har været i jylland? er så meget et overskudsmenneske at jeg så småt er begyndt at overveje at rydde op. er endda gået i gang med at pakke ud. lidt. totalt uoverskuelig opgave.
indtil videre er status følgende;

ida har glemt

- ny fin postsecret bog
- 15 frikadeller i fryseren (øhm, ja. alletiders fødselsdagsgave fra gakgak-mormor der lider af den seriøse vrangforestilling at jeg ikke får noget at spise)
- min pencillinkur (sidste desperate forsøg på at klare tandpine uden indblanding fra sadistisktandlægefrahelvede)

tilgengæld har jeg som bonus

- et par joggingbukser str 8 år
- et tomt cover til fifa 2006

mmm ja. og nye sko. er faktisk nærmest forelsket. du godeste.

nåja. og det var denderoprydning der kaldte. måske er jeg en idiot til det meste. men overspringshandlinger- det mestrer jeg til perfektion! ahem.

No comments: