2.22.2006

deja vu

nu kan det ærligt talt være nok. ved ikke hvem der sidder og stikker nåle i en ida-voodoo-dukke men vedkommende må gerne stoppe. nu. har låst mig ude igen. stakkels stakkels arrige roommate. læner mig alvorligt op af udsmidning. er der evt nogen der har et værelse til virkelig svagt begavet men tilgengæld irriterende 21årig? eneste krav; nøgle under måtten.

man må kunne få opereret nøgle fast til mave. i hvert fald indtil teknologien gør det muligt at få en hjernetransplantation. for fanden. kan nogengange bilde mig selv ind at det er lidt hyggeligt, måske endda charmerende, at være distræt. men det er det ikke. det er bare skide irriterende. og desværre ikke kun for mig selv.

gider ikke mere. er der ikke nogen der vil gøre en ende på det her makværk. eller bare slå mig ud og vække mig igen om et halvt år. tidligst.

No comments: