2.25.2006

jeg ved ikke om det er mig der er ekstraordinært perverteret. men det er det jo nok. i hvert fald har jeg et stort problem med mænd i stramme bukser. altså ikke fordi det gør mig noget som sådan. men fordi jeg ikke kan lade være med at stirre. det er djævelsk.

havde en gang en chef med de her bodypaint-like stramme bukser, og det gjorde det utrolig svært for mig at høre efter hvad han sagde til personalemøderne. det var nu vist i øvrigt alligevel aldrig noget videre interessant. det samme sker når jeg en sjælden gang får forvildet mig i cirkus der som bekendt altid er plastret til med unge østeuropæiske mænd i trikot. det burde forbydes.

og så var det altså ligepræcis sådan en buleibuks mand jeg havnede overfor i toget idag. prøvede virkelig at lade være med at stirre. utroligt distraherende.
i hvert fald føler jeg sympati med mænd der har svært ved at holde øjenkontakten med nedrigende kvinder. fuld forståelse herfra.

du ser ballet? ida ser buleibuks.

No comments: