2.07.2006

er klar over at krøniken er en slags massepsykose, men når man som jeg er lemming af natur følger man selvfølgelig blindt flokken ud over afgrunden. synes faktisk ikke engang det er særligt spændende. mon de putter et eller andet vanedannende i lissom de gør i whiskas? for at gøre os hooked? under alle omstændigheder er det i hvert fald hvad jeg er blevet.

har måske en misbrugsnatur? mange ting taler for det. jeg har lige kigget i skraldespand efter skod (uden held). jeg har spillet åndssvagt spil uafbrudt i 2 døgn for at nå over 20 sekunder (det lykkedes!) jeg spiser til jeg får mavekramper. jeg drikker til jeg ørler og jeg skal løse alle 3 sudokuer bag på avisen før jeg kan komme ud af døren. du godeste. jeg er altmellemhimmelogjord-afhængig!

overvejer at starte AKS- AnonymeKrønikenSeere. med 12 trin und alles. første trin må være at tage på skiferie og dermed gå glip af højst sandsynligt virkelig skelsættende afsnit på søndag. det klarer jeg i fin stil. og det er da en start.

ja. og så har jeg jo mødt alletiders kendis. jeg har mødt krøniken-bo. sad og var henkastet lækker og læste lidt i 33eren på vej hjem idag da han træder ind og sætter sig lige foran mig. der var helt sikkert kemi. fik slet ikk læst mere på vej hjem. hurra. en ellers ret livstræt tirsdag er reddet. og for at det ikke skal være løgn fulgte han efter mig over i 6aeren. tilfælde? i think not!

øhm. og er der en eller anden der vil optage krøniken til mig på søndag?

3 comments:

Fez said...

Nu er det ikke fordi jeg normal er sådan en der kaster ild på bålet, men check lige det her helikopterspil, det er skide afhængighedsdannende, kan du slå min rekord på 1368? :) (og så ser vi bort fra at det var en totalt uhenkastet overspringshandling at sidde og spille det her i nat, i stedet for at komme i gang med noget af det arbejde jeg lovede klart til i morgen...)

Dan said...

men hov vent...jeg så mit første afsnit krøniken i søndags i et anfald af social omgang med andre mennesker. Men sig mig er det ikke sandt hende Ida (i serien)er selve sjælen fra kundskabens træ..? hendes replikker lyder som om de har været gennem dubbing af en præpubertets pige, der er blevet bedt om at læse op af et niels malmros script. Der skærer i mine følsomme øre, som jeg ellers er så glad for.

(det er som om mit "firkant" spil lagger en smule, tror man snildt kan nå evig tid - håber det er semi-sværere hos dig hvis du brugte 2 timer på at nå over 20sek.)

ida said...

ikke to timer. 2 døgn. det går HELT sikkert hurtigere på min computer.

ida er forresten fra kærlighedens smerte som er en malmrosklassiker næsten på linie med kundskabens træ. så du er ikke helt ved siden af.