2.05.2006

er der overhovedet noget mere spændende i hele verden end mig selv? jeg tror det ikke. der er så meget jeg sku ha nået i dag. så jeg har set poker. og så har jeg været på det store vilde net og tage en test. resultaterne er mildt sagt foruroligende.

først topscorerne

Trust....................98 (fantastisk godtroende og naiv. tilsyneladende.)
Sympathy.................95 (øhm. tudeprinsesse.)
Imagination..............90 (ohmy. alle de dagdrømme om john t og david hasselhoff.)
Friendliness.............85 (jeg ER jo helt utroligt rar.)
Intellect................84 (goes without saying. kun med for blæreriets skyld.)

og så de steder hvor jeg måske scorede knap så højt

Morality.................1 (hva... f!)
Activity Level...........1 (surprise...)
Self-Discipline..........1 (har stadig ikke ryddet op. mangler at læse 3000 sider til i morgen.)
Orderliness..............0 (0 point i orden. værelse+tilværelse taler for sig selv.)
Modesty..................0 (ohwell. jeg ER indbildsk. helt officielt nu endda.)

ved ikke om jeg skal le eller græde. tror egentlig bare jeg tager en test mere.

No comments: