12.19.2005

ok. jeg er rasende ond i sulet.
yndlingsaversioner, i tilfældig rækkefølge.
  • trådløse muse der kun virker i 10 sekunder af gangen
  • trådløst tastatur der pludselig bytter rundt på alle knapperne
  • trådløst internet der konstant mister forbindelsen

(lad os opsummere; alt trådløst er det rene djævelskab. jeg vil have mine ledninger tilbage)

  • skrankepavinder i jyske bank
  • alt for ambitiøse todolister
  • 80kroners bøder på biblioteket for bare at ha lånt en cd en lille smule for længe

jeg er gal i skralden. til gengæld har jeg fundet min yndlingskuglepen og min sudokubog under oprydning. men mangler nu til gengæld min (dvs. mettes) death to frank ziyanak cd+ min yndlingscardigan.

skrankepavinden i jyskebank var virkelig modbydelig. jeg ville bare lige sætte en check ind på min konto, men det kunne jeg næsten ikke få lov til. havde selvfølgelig glemt mit kort. hun ku jo ikke vide om jeg var mig. come on. for det første kan jeg kontonr og cprnr og saldo (-1300) i hovedet. og der står mit navn på checken og på min konto og på mit sygesikringsbevis. som jeg havde med. ja og for det andet så er der altså tale om 452 kr og ikke 452 millioner kroner. altså. skrankepavinder. det er den rene elendighed. nogen gange ville jeg ønske at jeg var bedre til at blive arrig. det er jeg bare så dårlig til. nogengange ku jeg godt tænke mig at lave en scene. bare en lillebitte en. jeg nøjedes bare med kvæle hende i elskværdighed med et "dybfølt glædelig jul" og et smil men det opdagede hun vidst slet ikke. og så rullede jeg med øjnene til den fine fyr bag mig. naturligvis. og jeg har købt et par guldstrømper. mere.

to eksempler på hvorfor praktisk begavelse er et hit og i øvrigt står på ønskesedlen lige under en 2værelses lejlighed;

1. til middag var jeg usædvanligt tørstig og ville tage et glas mælk mere. kom i stedet til at hælde en halv liter minimælk fra thise ud over min spagettikødsovs.

2. lige før ville jeg skodde en grøn look i min colalightdåse/erimistiske askebøger, men skodder i stedet i mit ron sexsmith cover som ligger åbent oven på printeren.

christ. i øvrigt har jeg kun 36.2 i dag og har faktisk formået at gøre min mor helt bekymret. medicinske forsøg er et hit. det er vejen frem.

No comments: