12.27.2005

jeg lever af kød og romkugler. romkuglerne vandt jeg til pakkeleg der traditionen tro endte i masseslagsmål fordi preben tilsyneladende havde sat uret på 10 timer i stedet for 10 minutter og fordi vi aldrig kan blive enige om reglerne. men jeg slog altså kun EN, dvs. 1 som i kun en enkelt, en eneste sølle, en enlig, én eneste 6er. i løbet af de 10 timer. er der egentlig ikke en regel med at man SKAL have held i spil hvis man ikke har held i kærlighed? siden hvornår er den blevet afskaffet? men det er måske kun mig der ikke er indbefattet. christ. tilgengæld var der ingen der nænnende at tage min pakke. så jeg vandt 9 romkugler. et hit! de er desværre ondulerede. og nu har jeg en lillebittesmule kvalme.

jeg er på en slags fedekur. jeg vil lave en lang liste over nytårsfortsætter men det skal ikke være nu. nu vil jeg se dr. phil og hører ipod. jeg får en hjerneblødning af at bo herhjemme. min mor tror tilsyneladende slet ikke jeg kan tænke selv (og hvor får hun egentlig den idé fra, mig der altid har styr på alting). come on. og hun tror slet ikke jeg er voksen. (og hvor får hun egentlig den ide fra; ida- jordens mest modne 20årig) og hun tror slet ikke jeg får læst til eksamen hvis ikke hun siger det konstant. (og hvad får hende lige til at tro det? jeg mangler kun 695 sider. ud af 700) come on. vis lige lidt tillid.

jeg tror jeg er påtaget.

No comments: