12.26.2005

det sner! jeg tog hjem til bitten igår for at hente min taske og få sendt den åndssvage nøgle. var virkelig ved at få dårlig samvittighed. nå. men det var ret hyggeligt. og vi fik terapeutet og kæderøget og jeg rippede hendes slikskål for bluejeans.

på vej hjem hører jeg the libertines virkelig højt og koncentrerer mig om ikke at vælte på mads' psykopatcykel (det er i al sin gru gået op for mig at jeg ikke kan cykle. det kan jeg faktisk ikke. jeg vil ha valborg tilbage) da bitten ligepludselig ringer og spørger om ikke der er noget jeg har glemt. men det er der ikke! ha. jeg har både taske og pung og telefon og ipod. jeg er ovenpå. jeg har styr på tingene. tror jeg. indtil det går op for mig at det elendige møgbrev ligger hjemme på birgittes spisebord. krap. al den fysiske aktivitet og voven sig ud i nattefrosten uden noget som helst formål. birgitte indviliger i at gå ned og poste det. birgitte er sød.

nå. endnu en utroligt spændende post om idas utroligt spændende og nervepirrende liv. jeg vil gå en tur med otto og mit nye kamera og tage nogen billeder af sne. adjø.

No comments: