12.22.2005

oh. jeg har haft en urolig nat i birgittes seng. og hun står så djævelsk tidligt op. jeg er træt efter en masse strabadserende drømme og ved ikke om jeg orker at være fuldeida i aften.

der var lyd af maskumand i birgittes lejlighed i morges, og før jeg vidste af det kaster stor flot fyr sig ned i sengen til mig og jeg når lige at blive glædeligt overrasket, og en anelse bekymret trodsalt måske, da jeg får gnedet søvnen ud af øjnene og opdager at det ikke er storbrunstigfyrderikkekanholdefingrenefralækremorgenida men nærmere er usoigneret midaldrende håndværker der skal aflæse radiatoren bag sengen. sådan føles altså et splitsekund af lykke. oh well. det er bare mit lod i livet.

for at gøre ondt værre kan mads ikke dy sig for at lave showoff og jeg var lige ved at kaste cowboyhatten i ringen da jeg igår måtte sidde i den lille sofa med min mor mens mads og pernille lå og var ladmigørle-forelskede i den store. just rub it in. jeg har hjulpet med at købe gave til hende, og mads er en sød kæreste, han ku slet ikke stoppe igen. hvorfor det bare blir mere og mere underligt at jeg kun får den obligatoriske cd.

No comments: