12.29.2005

jeg har været ude og gå en tur med mit kamera og en grøn look. det var alletiders. det sner meget stadig. da jeg gik var det helt lyst og da jeg kom hjem var det helt mørkt og jeg var bundfrossen. det summer stadig i mine fødder og i mine fingre, lidt.

mit nye kamera er ikke nemt at få til at virke. det er svært faktisk. det vil ikke rigtigt stille skarpt. nå, vi skal nok bare lige lære hinanden at kende.

jeg gik op på fodboldbanerne og lavede sneengle og har opdaget nyogfantastiskfeature på mine hvidestøvler; de glider fantastisk. søholt er min glidebane (verden er min legeplads, osv.)

det har på allemåder været en god og produktiv dag og jeg er glad- har samlet notater rundt omkring på nettet som jeg ikke selv har skrevet, så er nu meget tæt på rent faktisk at gå i gang med at læse. jeg har dissekeretogspist 3 mandariner og en hel pose juleskum og jeg har købt 3 pakker lakridstyggegummi.


i nat snakkede jeg i telefon med mette i en hel time, og bagefter så jeg poker i 3 timer og tilsidst lagde jeg mig til at sove. jeg drømte at jeg var enormt gravid og skulle føde, men først måtte jeg lige hjælpe birgitte og drengene med at læsse en kæmpe lastbil som de skulle på roadtrip med i sydeuropa. jeg måtte ikke komme med. tog det i stiv arm, og slæbte ærligt talt ret imponerende, min begyndende fødsel taget i betragtning.

der er så mange ting som jeg gerne vil men ikke magter.

2 comments:

Anonymous said...

Den flytning er et klart brud på arbejdsstyrelsens vejledning A.1.8:


Det kan øge risikoen for abort eller for tidlig fødsel, hvis den gravide gentagne gange håndterer byrder over 12 kg. Det må i almindelighed frarådes gravide at foretage tunge løft og ikke mindst gentagne løft.


You know, en psykolog ville få meget ud af den drøm; Ihvertfald nok til at afkræve 512 kr og bede dig komme tilbage næste uge...

Anonymous said...

Ifølge den højt anseete drømmetyder, vi interviewede for nyligt, er drømme om graviditet og fødsler en beabejdning og reflekteren over nye begivenheder eller nye projekter som du har gang i.

Faktisk det eneste eksempel i vores drømmetydningsbog der ikke direkte var et tegn på kønsbehåring, penis eller vagina.
Af alle ting man kan drømme om skulle man tro det næsten være naturligt at graviditet havde NOGET med sex at gøre, men det gælder altså kun ALT andet; lige fra hestevædddeløb til asparges...

skov = kønsbehåring
fisk = fisse
slange = penis
hestevæddeløb = samleje
Freud var en gammel gris!

tak fordi jeg må smuglæse med, selvom det havde været sjovere hvis du havde forbudt det.