12.26.2005

hej. jeg er en værre selvpiner. det er noget pjat. jeg har været sammen med to veninder i dag som begge har udenlandske kærester. og som er supersplittede. og på den måde er jeg heldig og bør virkelig ikke have spor ondt af mig selv. det har jeg heller ikke (særlig meget). langt de fleste af dem jeg godt kan lide er da i danmark, i hvert fald det meste af tiden. jeg er på mange måder en virkelig heldig kartoffel.

og så er det gået op for mig at der rent faktisk er nogen der læser det her. det ser i hvert fald sådan ud. det er spændende. jeg har meget svært ved at forestille mig hvem. måske blir jeg stalket lidt. det ku være så spændende med en stalker. måske sku jeg skrue lidt op for underholdningsniveauet så. umiddelbart skriver jeg ikke noget der kan have nogensom helst interesse for nogen.

ting jeg virkelig mangler og savner:

  • et par skibukser
  • initiativ og energi
  • hørebøffer
  • notater til samtlige lektioner af bibliotek og samfund
  • penge
  • julehumør
  • min yndlingskuglepen
  • en kæreste

tadaa. næste gang skriver jeg noget spændende. jeg skal gøre mit bedste i hvert fald. jeg vil prøve at løse en krydsogtværs og så vil jeg prøve at sove. jeg er helt utroligt træt, men jeg er bange for at jeg ikke kan sove. jeg er jordens værste selvpiner. christ.

2 comments:

Anonymous said...

Jeg har en slat ubrugt julehumør til overs.
Bytter gerne til top-tunet stalker, hvis vedkommende gider aflevere biblioteksbøger (og betale den lillebitte bøde).
Bytte-bytte?

Fez said...

Undertegnede er altid klar til at stalke, når du har behov for det, du siger bare til, når du skal handle eller sådan noget, så kan jeg komme at købe alle de frugter du har rørt ved, eller..jah.. et eller andet ;)

Et par gode hørebøffer kan godt anbefales, og især hvis man er så nørdet, at man sidder foran computeren i time efter time, så skal det være sådan nogle der ikke rører direkte ved øret, ellers bliver du pisseøm, jeg har sådan nogle kæmpestore nogle, der wrapper rundt om øret (og altså sidder ind mod hovedet, og så er der hul til øret i midten, så de ikke bliver belastende - og så lyder de forrygende :D)