12.23.2005

glædelig pul. jeg skal have en lillesøskend mere. er helt i chok. ærligt talt. det er som om de slet ikke kan stoppe igen. er det egentlig ikke noget griseri med sådan to midaldrende mennesker? på en måde er det nu egentlig meget hyggeligt, nogen samler på frimærker, nogen samler på receptkuverter, ida samler på små brødre. min far siger at hvis det blir en dreng, hvilket det naturligvis gør, så skal han hedde horst. min far er utroligt sjov.
idag har jeg, uden søvn, formået at have så meget julelune og energi at mads følte sig nødsaget til at give mig en lammer. desuden har jeg, totalt upåvirket af mine bragende tømmermænd, præsteret ikke så lidt. jeg har;

  • slæbt juletræ ind fra haven og hjulpet med at få det på fod
  • lagt puslespil med asger og nikolaj+ set lucky luke+ deltaget i vild ridderleg med sværd
  • pyntet juletræ i timesvis
  • spist 3 rugbrødder med varm leverpostej uden at ørle
  • hjulpet med juleænderne (uden at ørle)

er forståeligt nok relativt stolt af mig selv. blir desværre nødt til at være overstadigt munter i desperat forsøg på at holde mig vågen til aftensmaden. jeg ender altid som fuldeidaudenselvkontrol. er det ikke noget med at man måler dyrs intelligens ud fra deres evne til at lære af (bitter) erfaring? på den måde er jeg et utroligt dumt dyr. min mor er skidesur fordi jeg har skrevet pikkemand og glædelig pul og tismakron med lyserød glasur på alle figurkagerne. min mor er humørforladt, og man kan godt sige at jeg er en utroligt moden 20årig.

No comments: