12.25.2005

glædelig jul til ida. apropos det at være et dumt dyr; har igen formået at helt glemme at sove. det ligner virkelig ikke mig. jeg ved ikke hvad jeg har rodet mig ud i. har ellers haft alletiders juleaften. jeg har fået en cykelkurv og et kamera og den obligatoriske cd+diverse. oh. og så har jeg lært at rafle, og det var en ubetinget succes. det er egentlig osse mærkeligt at jul partout skal være i familiens skød. altså den rigtige biologiske familie. som om julen er noget helt utroligt helligt. jeg synes det er en dejlig tradition at gå på målet og jeg håber at praktisere den fremover.

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv resten af den her ferie. er bange for den blir lang. og jeg har totalt fortrængt min eksamen. er dog alvorligt bange for at den ikke har fortrængt mig. jeg har glemt min taske nede hos birgitte så jeg kan ikke få sendt den åndssvage nøgle. det er ved at være pinligt. jeg skal ha sendt den åndssvage nøgle. idag. (eller i morgen). i øvrigt skal jeg have gjort klart for birgitte hvor meget jeg sætter pris på hendes venskab og på at hun er så tolerant og tålmodig med mig.

top 3 julegaver som meget mod forventning manglede under træet;

  • hørebøffer (hurra hurra og så det lange fordi jeg må låne mads')
  • fremmedordbog
  • 2værelses lejlighed på vesterbro

jeg er træt. og jeg er lunken (lidt). og jeg har rod i mit hoved. typisch mich. damagecontrol er vist kodeordet.

No comments: