12.17.2005

jeg ved ikke rigtigt med mit pludselige blogbehov. jeg er meget udmattet. har 36.6 idag og er måske alligevel ikke ved at dø. jeg mødte nina idag og jesper. de er meget meget lykkelige. så lykkelige at jeg fik lidt kvalme. hun havde drukket sig fuld og låst sine tvillingesøstre sammen med håndjern for bagefter at finde ud af at hun ikke havde nøglen. politimanden havde syntes hun var meget fjollet, dér klokken 4 om natten, men havde klippet dem fra hinanden med en hækkesaks. hun er så sød og jeg savner silkeborg nogengange.

mine lørdag aftener ender tit i ingenting og jeg burde være en lidt mere oppepåbeatet20årig. det er jeg ikke. jeg hører broder daniel som må være det ultimative teenageweltsmerzmusik. ikke noget for en 85årig egentlig. det er jul om en uge nu og jeg er slet ikke klar. jeg er endnu mindre klar til januar, og januar nærmer sig med alarmerende fart.

jeg tror jeg kunne være en udemærket arbejdskraft for biblioteket hvis ikke jeg var så umulig. dummer ideer til biblioteksarbejde på en lørdag;
  • læse bag på hver eneste bog før man sætter den på plads
  • tage de allermest lavtaljede bukser på man har velvidende at man skal bukke sig konstant
  • låne 3000 cder bare for at glemme dem derude
  • sætte en hel hylde op i omvendt alfabetisk rækkefølge i ren distraktion
  • kigge på underlødige sider på nettet lige som lis kommer og afløser én
  • love at tage en vagt mandag selvom det er det sidste i verden man vil bruge sin mandag på

jeg glæder mig til at komme hjem og jeg gruer for det. på en måde har december ikke været så fin. tine har skrottet sin bil og morten har skrottet sin bil og jeg trænger til at græde lidt. nemesis har givet mig et ordentligt los i røven. oh well.

jeg trisser rundt om mig selv. for tiden. i et mærkeligt vakuum. christ. jeg vil arbejde på en liste med gode ting at give sig til på en søndag. jeg ved ikke hvad jeg skal give mig til på en søndag. og god. nat.

No comments: