5.31.2006

bror lort

nogengange glemmer jeg hvor priviligeret jeg er med mine 6 små brødre (+én på vej). så har jeg heldigvis den altid milde mads til at lige minde mig om det.

mads - 4 dages nonstop årsprøve forbi siger: du er da lad.
ida (eksamenspanik) siger: du kan da selv være da lad da
mads - 4 dages nonstop årsprøve forbi siger: fordi du tager til spot på din lillebrors fødselsdag og når du skal læse psyko meget

mads - 4 dages nonstop årsprøve forbi siger: og det er en lorte sang du sendte
ida (eksamenspanik) siger: nej
ida (eksamenspanik) siger: den er skide god
ida (eksamenspanik) siger: prøv den lige igen
mads - 4 dages nonstop årsprøve forbi siger: jo, og du er en lort
ida (eksamenspanik) siger: du er eddermame en større lort
ida (eksamenspanik) siger: røvbanan
mads - 4 dages nonstop årsprøve forbi siger: lorte søster
ida (eksamenspanik) siger: spejl


grrrr!

i det mindste er det ikke mig der hører fusionsjazz.
og i det mindste er det ikke mig der er til børnefødselsdag mens der er spot.
og måske dumper jeg imorgen, men jeg har masser af kage og kakaomælk.

opsummering: livet er egentlig helt ok.

2 comments:

Anonymous said...

Hey - hvordan gik det så i dag ? Fejrer du med kakao og kage - eller drukner du dig i kakao og kage...? :-)

ida said...

det gik. jeg tror faktisk måske endda jeg har bestået. og naturligvis fejrer jeg- der er altid en anledning til kage og kakao.