5.04.2006

idag har det været sommer. for anden dag i træk. og jeg har været til koncert for første gang i månedsvis. alletiders gode kombi der har resulteret i et tiltrængt skud lykke. jeg går alt for sjældent til koncert. the flaming lips var som forventet helt fantastiske og kæmpeballoner og julemænd og go musik kan ikke andet end at gøre én i godt humør. og så må wayne coyne være den lækreste og mest karismatiske forsanger i indieusa hvilket altid gir et plus i idas fedtebog. puha. aftenen var endnu et eksempel på hvorfor musik er det vigtigste i verden- og nu glæder jeg mig bare til babyshambles på lørdag. hvis da ikke pete doherty når at ryge i fængsel eller dø inden. ida krydser fingre.

4 comments:

Nærmest Løkkelig said...

Ordet karismatisk bruges oftere og oftere i flæng, vilkårligt, ud af det blå og helt og aldeles grundløst, men her må jeg give dig ret. Wayne Coyne er karismatisk. Og lækker. Og der kommer glimrende toner ud af de flammende læber. Øv, at jeg ikke var til den koncert.

Anonymous said...

Ej for 7 Søren - to så fede koncerter på så kort tid ! Rønnebærrerne er super sure her på FYn... :-)

Anonymous said...

Skal du ind og se belle og sebastian d 19 også? for så er du simpelthen for irriterende en søster! forresten. mig og pernille kommer om 2 uger. hvis du vil sige hej

ida said...

jeg ER en irriterende søster- for det skal jeg nemlig. Hurra! og tilsyneladende lever pete doherty stadig. vil gøre mit ypperste for ikke at dåne, men kan ikke love noget.