5.17.2006

nederen

det er nederen. at mit nye værelse roder helt vildt. og at jeg lige har stået i tøjbunken for at prøve at få styr på den. og at jeg kom til at jokke i en listigt skjult tandpastatube. og at der eksploderede en tandpastabombe ud over alt mit tøj. og at mit desperate forsøg på at redde det betød at der nu osse er tandpasta overalt på mig. endnu mere nederen er det at vi er løbet tør for både toiletpapir og klude så jeg måtte ofre undertrøje til at tørre op med. tilgengæld dufter mit værelse nu friskt og extremewhitening-agtigt, hvilket alt andet lige må være en formildende omstændighed midt i al elendigheden.

det er nederen, og bare alt for typisk mig. og allermest nederen er det at vores vaskemaskine efter nogle uger med højlydte krampetrækninger endelig er afgået ved døden. og at jeg dermed er efterladt med 1000 kg beskidt tøj uden nogen chance for at få ubeskidtet det lige forløbigt. så vidt jeg kan se er der tre muligheder

1. nudiststilen
2.kriskross-stilen (vrangvende, bagvende og omvende tøj efter et par dages brug for at få det til at holde længere)
3. hardcore ildelugtende slackerstilen



ved ikke rigtigt hvad der virker mest tiltalende. nåja og så er der selvfølgelig lige 4. mulighed; vaskeriet nede på istedgade. men det er bare næsten for nemt ikke.

6 comments:

Anne said...

Jeg er mere end klar til at velkomme et kriskross-look! Åh, ja, hvor forfriskende! "Mizz Wrangvendt" - ku' det ik' være et fedt rappernavn? Tror helt sikkert det kunne give dig noget street credit....

Anonymous said...

Nu ved du hvordan vi har haft det de sidste 14 dage.

ida said...

maja; ja nu begynder din nudist/slacker stil pludselig at give lidt mening...

Anonymous said...

Forresten tilbage til det der musik man kan se men ikke høre. Det kan godt være at det er mig der ikke er helt up på beatet, men jeg forstår det altså ikke...???

Anonymous said...

Ja ikke, du har måske undret dig over at jeg har gået nøgen rundt den sidste uges tid.

Anonymous said...

Ida I will make you, jump! jump!

Slackerslashkriskross stilen synes jeg helt klart holder, det er vist den jeg selv kører :P