5.23.2006

ida laver ulykker

jeg har altid været tilhænger af at hoppe over hvor gærdet er lavest. og jeg står gerne ved min holdning. at kun idioter gør det modsatte. men nogengange, nej tit. faktisk. glemmer jeg bare overhovedet at hoppe over.

for eksempel er jeg ikke lige typen der husker at tømme gulvspanden efter brug. hvilket er mildt ulækkert, men ikke umiddelbart nogen kæmpekatastrofe. skulle man tro. jeg havde ærligt talt ikke kalkuleret med at klodset håndværker ville komme og tømme den ud over gulvet. men det gjorde klodset håndværker. med apokalyptiske følger.

jeg har simpelthen forårsaget vandskade hos underbo. og hjerneskade hos sambo er jeg bange for. forståeligt nok egentlig. endnu et fantastisk eksempel på hvorfor kommunen virkelig burde tildele mig støttepædagog. fandme flot ida.

5 comments:

Anonymous said...

Din sambo skal da bare være glad for, at du overhovedet vasker gulvet ! At du så ikke liiiige får tømt spanden - det må være en mindre detalje ! :-)

Anne said...

Ha ha!! Ej, jeg kan ikke lade være at synes, at det er lidt sjovt! Sorry... Kan bare lige se det for mig:-)
Og Ida, hvad er det der "tagge"? Jeg troede at du havde stavet takke forkert. Er det noget bloggerjargon, som jeg ikke er inde i? Altså, vil meget gerne være nede med de fede! Skal nok bare lige støttes lidt i processen.... Knus! Og ja, tager sikkert imod tilbud om overskringshandlingsdate snart!! Har spist 3 ostemadder i ren overspringning i dag!

ida said...

anne! jeg medgiver gerne at jeg er lidt sløv med staveriet nogengange, men jeg kan altså godt stave til takke. når jeg tagger dig vil det sige at du skal fortsætte det kedelige litterære blogkædebrev. og evt. tagge videre. eller lade være. hvis du vil. ja. det er eddersmart og giver masser af streetcred. prøv det.

ida said...

gulvspanden
er en anordning almindelige mennesker bruger når de vasker gulv. jeg derimod bruger den udelukkende til at fylde op med vand og stille det strategisk bedste sted for størst mulig chance for at forårsage vandskade hos semihysterisk underbo. det lykkedes.

ida said...

i hvert fald ikke noget jeg praktiserer:)