5.29.2006

panik

jeg vidste jeg ikke skulle have taget til spørgetime. der var en hel masse mennesker og en hel masse spørgsmål og så mig omme bagved. mig med en slående macaulay culkin-lighed. mine forældre har ikke glemt mig eller noget. men tilgengæld er det pludselig gået op for mig præcis hvor lidt jeg har styr på den eksamen på torsdag. ja og det er altså meget. meget lidt.

eneste plus; på skolen går tilsyneladende verdens flotteste fyr. som osse skulle til spørgetime. føj for satan han er flot. og det var altså svært nok i forvejen at koncentrere sig. mund var åben i skiftevis rendyrket eksamensrædsel og måbende fascination over graden af lækkerhed.

det næsten allerbedste er at jeg nu har aflyst alt socialt samvær de næste par dage, for at fokusere på min læsning. så jeg har både fået gennemsøgt hele netten for latterligheder og set ekstrameget realitytv. hurra!

2 comments:

Anonymous said...

Utrolig lighed der er imellem de p.t. to øverste billeder her på siden ! :-)))

TiN yArDbIrD said...

jeg grinte lige højt på en internetcafé - meget højt, drenge der spiller CS (counter strike, hvis du skulle spørge fra nogen)kigger meget underligt på mig.. GakkelakTine melder ud - HVORFOR ER JEG DEN SKØRE?