5.15.2006

det følsomme pus jeg bor sammen med kan ikke sove om natten pga. trafikstøjen. så nu har vi byttet værelse. det er helt fantastisk. jeg har fået plads og udsigt hele vejen ned til hovedbanen. og en vindueskarm der er perfekt at sidde og ryge grønne look i mens man kigger på trafik og hører musik.
hver gang jeg rykker rundt/rydderop/flytter ud på mit værelse kommer det som et chok for mig hvor meget lort jeg egentlig har. ville ønske at jeg kunne være fungshui og simpleliving og zenagtig. men jeg er bare 100% kaos. oprydning er heftigt tiltrængt. værelse+tilværelse.
nå. men ligenu er her virkelig pænt. og tomt. og stort. og helt ryddet op. fordi alle ting uden fast hjem eller egentlig funktion (= størsteparten af alt jeg ejer) stadig ligger og roder inde hos mads. og der måtte de sådan set gerne blive.
mit gamle værelse havde noget bermudatrekantsagtigt forsvindingshurlumhej kørende. selvom alt er rodet igennem nu mangler jeg stadig halvdelen af min mobil og min nye bikini og majas huskefugl og min yndlingstrøje og mine feriepengepapirer. tror de er i en anden dimension. eller noget. måske dumper de ned fra himlen engang.
det har været et par gode dage og jeg satser på god karma og god sommer herinde. med god internetforbindelse tilsyneladende. og nu vil jeg gå emokid og sætte mig i min vindueskarm og hjertesmerte og ryge. adjø.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg kigger op HVER ENESTE gang jeg kører forbi nu!