5.21.2006

jeg må have årtusindets mest deprimerende liv. jeg har lige redt op til mig selv på gulvet. verdens smalleste+tyndeste liggeunderlag og et vattæppe. mens jeg ligger dér og lider skal min lillebror og hans kæreste ligge i min seng og være ladmigørleforelskede. jeg kan ikke engang se mit fjernsyn fra den nye interimistiske seng. men. jeg synes osse det ville være mærkeligt at ligge tæt med pernille hele natten. næsten ligeså mærkeligt som hvis jeg skulle ligge i ske med min lillebror mens hun lå på gulvet. der er på en måde ikke rigtigt nogen alternativer. sådan noget familiebesøg fra jylland tærer i den grad på nerverne.

nåja. og læsningen. jeg er påenmåde ikke rigtigt kommet igang endnu. tilgengæld har jeg set melodigrandprix og været på skippers bodega til det blev lyst. jeg har drukket white russians, gået hårdt og heftigt ind i lygtepæl og er blevet fulgt hjem af idengrad klichéramt jurastuderende der hed noget så maskulint som michel. og jeg har haft tømmermænd og set paradise hotel maraton og spist 1 liter paradisis. umiddelbart kan jeg godt se at det nok ikke er helt så gode og opbyggelige foretagsomheder som feks. eksamenslæsning. men jeg går i gang i morgen. senest. eller. kaster pensum i ringen og satser på reeksamen til august. har ikke helt besluttet mig endnu. du godeste hvor jeg trænger til ferie.

3 comments:

Mie said...

Egentlig ret så meget paradis på en søndag...

Dan said...

fantastisk tidsfordriv, jeg tager beundrende notater. Hvis det kikser med den der uddannelse har jeg brug for personlig coach!

Nå ja, hvis du hjælper tine med at fjerne tis-billedet er det ikke til at sige hvad der dukker op fra fortiden på din side...(måske et garderobe-ida billede?) kh dan

ida said...

det er ikke så lidt frækt sådan at true mig på min egen blog! jeg ved ikke umiddelbart hvad garderobebilledet er for noget, men det måske i virkeligheden meget godt. tvivler dog ikke på at du har masser af kompromitterende materiale, og sværger derfor at lade tisbilledet stå til evig tid.

til de evt. nysgerrige; www.hjernekarbadet.blogspot.com

ps. nej er stadig ikke kommet igang.