6.06.2006

update

jeg har taget konsekvensen af min håbløse eksamensplan. 5 dage er alligevel alt for lidt til at læse kæmpepensum op- så i stedet har jeg lavet overspringning af rang og haft en weekend i århus med hat og briller og spotfestival. ultimativ succes.

fantastiske foretagsomheder i en juniweekend;
  • sovet på birgittes køkkengulv hele weekenden pga. kritisk sovesituation (tak og applaus til de galante fyre der tog sofaen)
  • set 4 koncerter- men ikke rigtigt nogen af dem jeg var taget afsted for
  • fået voldsofferlook efter close encounter med psykopatkatten og diverse andre voldsmænd
  • lært 12årig bartender på voxhall at lave white russian (jaja, bare 6 cl vodka og 6 cl kahlua, og så en smule mælk ...)
  • set keld albrechtsen med fjällräv og khakishorts mygindstyle
noget af en succes må man sige. og nåja, så er det i jo morgen jeg skal op. har fuldstændigt opgivet læsning- det er overvurderet hvis du spørger mig. jeg kører den hjem på rutinen. kryds fingre.

1 comment:

Anne said...

Hej Ida!! Håber det er gået godt! Er det det?! Glæder mig sådan til at se dig snart.
Knus, Anne