9.03.2006

søndagsstatus

- det forekommer mig at enelleranden har stjålet 7000 fra min konto. og jeg kan ikke anmelde det, da stærke beviser peger på mig selv og ebay
- jeg starter på studie igen i morgen og lægger hårdt ud med 7 timer med ekstern lektor fra helvede/bornholm
- og jeg er stadigvæk i syv sind i forhold til om jeg overhovedet gider det
- mit cdromdrev er gået i baglås og nægter at give slip på min cat power cd
- mit skrivebord er gået i baglås, og nægter at give slip på mine koncertbilletter og alt andet jeg ejer af værdi. har prøvet at lirke, lokke, liste, skrige, snige og sparke
- jeg har jokket på mine hørebøffer og nu vil der ikke komme lyd ud af dem
- mads har lige åbnet mit skrivebord så let som ingenting, og sendt mig hånligt+overlegent smil
- jeg kom til at sige at jeg elskede ham. og kunne godt med det samme høre at det måske var lige voldsomt nok
- en eller anden har stjålet mit lagen fra tørreloftet
- og min seng er købt brugt af kvinde med ulækre uhumske børn, så i nat skal jeg sove på rullemadras med lorte- og ørlepletter
- sommeren er endegyldigt slut

opsummering: jeg er en bitter gammel kone. lortesøndag.

No comments: