9.14.2006

humøropsving

de sidste par dage har mit humør været bedre end det har været længelænge. helt upåagtet af
  • virkelig elendig økonomi
  • noget usikker boligsituation
  • studie jeg kraftigt overvejer at droppe
  • job jeg er voldsomt træt af
  • lidt for vedholdende hjertesmerter
  • og utjekket bule efter kollision med væg
det er i virkeligheden mærkeligt, men også meget velkomment. jeg har fået lasagne til morgenmad. mads har spurgt om ikke vi skal være kærester, og har forsikret mig at han kan lære at elske mig. og tine har efterladt en seddel hvor hun kalder mig sød og fantastisk.

endda har jeg fået at vide af både cæcilie og hendes mor at jeg har "flotte baller". magnus er pludselig stoppet med at skrige og lave grimasser af væmmelse når han ser mig og ruth har omtalt min cykelstil som "meget ala lance armstrong".


så i det hele taget har dag været noget af et selvtillidsboost.
solen har resulteret i humørmæssigt kvantespring, og lige pt. kunne tingene næsten ikke været bedre. det er helt ok at være ida.

2 comments:

Anonymous said...

For lige at give did det sidste stød! De ER sød og fantastisk. Det er Tine ikke den eneste der mener.
:-)

Dan said...

"De ER sød og fantastisk"? - De uforlignelige bryster eller baller?
Det skulle ikke chokere mig at Tine efterlader en hyldest til dine kropsformer, men også du Mette!? Nu må i til at opføre jer lidt civiliseret, Ida er ikke blot en sexbombe men også et intelligent og følsomt væsen!