9.17.2006

lidt om at være født under en uheldig stjerne

jeg har tilbragt det meste af min søndag i sengen med skodtv og cola. min inaktivitet skyldes, ud over almindelig ladhed, et pænt søvnunderskud efter en rimeligt vild lørdag nat. hvad der startede som hyggelig aften med venner, og forsigtige forslag om drukture, udviklede sig til 8-9 timers kortspilsmarathon.

jeg ælsker at spille kort. og når man er en strateg af guds nåde er det jo en fornøjelse at sidde med det kølige overblik og se hvordan alle de andre dummer sig. jeg var ovenpå- benyttede mine taktiske og analytiske evner og gennemskuede lynhurtigt de andre hvorefter jeg, naturligvis, jordede dem totalt og overlegent. gang på gang. sådan er det bare at være lidt af en kortspilshaj- og jeg bærer egentlig mit talent med en vis ydmyghed hvis jeg selv skal sige det.

derfor er det osse så skide urimeligt og højst uforståeligt hvorfor nemesis giver mig sådan en springskalle. jeg endte, efter at have været nede og snuse til 300 et par gange, på godt 250 kr minus, og dækkede dermed for de 3 amatørers pæne overskud. jæs- jeg betalte simpelthen gildet. mage til urimelighed skal man lede længe efter!

og så vil jeg ikke høre et ord om overtrætte og underbegavede panikmeldinger! hrmf.

No comments: