9.12.2006

bøvl med grovmotorikken

jeg vågnede i morges, kiggede på mit ur og opdagede at klokken kun var 8. bestemte mig for at jeg med god samvittighed kunne sove et par timer til, og vendte mig om på den anden side, med den helt urimelige konsekvens, at jeg knaldede mit hoved for fuld kraft ind i væggen. lider pt. af lille bule og stor hovedpine. det kan ikke have sin rigtighed at jeg skal være så motorisk udfordret. og min mor blir voldsomt gal og arrig hver gang jeg nævner det. men jeg hælder altså til føtalt alkoholsyndrom.

6 comments:

Anne said...

Ha, ha! Det er slemt med alt det din stakkels mor skal bøde for:-)
Kh, Anne

Anonymous said...

Hjælpen er nær!
Ifølge "Selvhjælpsgruppen på Bornholm" gælder:

Symptomer på Føtalt Alkohol Syndrom. F.A.S.

* Generel væksthæmning.

* Hjerneskade.

* Karakteristiske ansigtstræk. Mindst to af følgende tegn skal være til stede:
a. Microcephaly, lille hovedomfang
b. Micro-opthalmia, korte øjenspalter
c. Næsten udvisket philtrum (næse-læbefure) tynd overlæbe og/eller fladt midtansigt.

Dokumentation for højde og hovedomfang + et vellignende foto med relevant indtegnede pile skulle gerne kunne sætte din mor til vægs, og al ufrugtbar bortforklaring dermed ophøre.

Held & lykke...

ida said...

den ligger jo lige til højrebenet den her! lavstammet, lillebitte hoved og ualmindeligt smal overlæbe. jæs. og hjerneskaden- goes without saying.

Anonymous said...

Har din mor da en bedre teori ? :-)

ida said...

"du går med hovedet under armen, ida" siger hun. "du koncentrerer dig om tusind andre ting end det du laver". det er nok desværre ikke så langt fra sandheden som jeg godt kunne ønske. men jeg HAR smal overlæbe. lidt.

Fez said...

Ida, eller som vi andre ville koge det ned til "blablablabla" hah :D