8.31.2006

datinghelvede

jeg har en (eks)ven der hedder dan. han har en blog, og uendeligt mange fine ideer. og så er han bare skide god til at lokke andre med ned i sølet. f.eks. fik han én, som jeg bestemt skulle være med i. han reklamerede med fine begreber som "sociologisk eksperiment" "prøve grænser af" og "stof til uendelige blogposter". og, idiot som jeg er, hoppede jeg selvfølgelig på den. ideen hedder dating.dk.

efter min date med tyskeren fra helvede tænkte jeg at jeg ville kunne overleve hvad som helst, og i et anfald af overmod og silkeborgkedsomhed fik jeg så lavet mig en profil. den er ganske kort, ikke særligt spændende og uden nøgenbillede.

alligevel bliver man på det nærmeste bestormet. 5 mails fik jeg i løbet af den første times tid. og hvilken skuffelse! mage til intellektuelt lavvande skal man lede længe efter. alle mine fordomme, og flere til, er blevet bekræftiget. der er alt lige fra lumre tilbud til elengante icebreakers som "hvad betyder drømme for dig?". og lingoen er præget af tusindvis af smileys, 20-30 udråbstegn efter hver sætning og den helt obligatoriske heyza søde. du godeste en elendighed!

jeg har brugt mine to dages gratis plusprofil til at lure efter folk jeg kender og grine lidt af trusseløs, wellhung og dreamboy. men underholdningsværdien er altså til at overse.

jeg ved ikke hvad jeg havde regnet med, men jeg er under alle omstændigheder pisseskuffet.

hvis dan tror jeg har i sinde at betale penge for det her idéforladte desperate datinghelvede tager han grueligt fejl, men han har tilsyneladende forladt den synkende skude, og nægter at svare på mine hademails.


kære dan. hvis du læser dette, vil jeg bare fortælle at du er i bigtime badstanding. knuzzer ida.

No comments: