8.13.2006

jeg ved ikke hvad det er med august og mig. men det er ikke godt. jeg blir så rastløs. feks. er det gerne i august jeg får mine eksistentielle kriser og feks. pludselig dropper pladsen på idehistorie i århus for at pakke mine ting, skride fra kæreste og fælles lejlighed og flytte til københavn.

og nu er det så tilsyneladende i august jeg pludselig blir i tvivl om jeg overhovedet skal være bibliotekar. for det første er strukturering og organisering jo ikke lige mine stærke sider. og for det andet er det osse bare ret kedeligt i længden. men hvad fanden skal jeg så?

jeg ender med at blive oldgammel og bruge al min SU på de første 2 semestre af alle mulige obskure uddannelser. christ. jegvedikke. heldigvis gør omstændighederne at jeg den her gang har længere tid til at tænke over det. og det er jo nok meget godt i virkeligheden. mig og beslutninger. jeg ville bare så gerne brænde for noget. sådan rigtigt.

og så har jeg forfinet mit brandsårslook så jeg nu ud over to store væskende vabler på fingrene også kan blære mig med et halvt afbrændt øjenbryn. i morgen må helt sikkert blive bedre.

4 comments:

Anonymous said...

Kender det alt for godt. Altså, det der med at gerne ville brænde for noget, sådan rigtigt. Det er som om at alting med tiden ender i kedsomhed.

Anonymous said...

Tag dig sammen Ida! Jeg kommer jo nu.

Anonymous said...

Ehm. For hvad det er værd, er det første års tid på DB altså en ren ørkenvandring af kedsomhed.

Det bliver langt bedre hen ad vejen.

Har alle dage syntes at klassifikation, katalogisering & almindelig bogskubning var dødens pølse, men har da præsteret at have jobbet i snart 10 år nu uden at have brugt nævneværdigt krudt på nogen af delene.....i deres oprindelige form. Og haft det sjovt samtidigt....Pøj pøj med det

ully said...

Jeg kan kun tilslutte mig nelikkens kommentar. Det bliver klart sjovere på DB (selvfølgelig afhængigt af hvad man kalder sjov...), så hæng på :)