8.10.2006

5 gode grunde til at jeg aldrig skal have kørekort

1. privatchauffør er bare lige den tand mere cool
2. jeg vil meget hellere have en macbook
3. jeg har 3 gange kørt frontalt ind i parkerede biler. gudskelov på cykel.
4. jeg har en grim tendens til at sætte hænderne for øjnene når jeg blir bange/stresset/chokeret.
5. min far har totalskadet sin bil og idag har min mor kørt tværs gennem naboens hæk i forgæves forsøg på at ramme (virkelig bred) indkørsel. biler er bare ikke vores ting.

det kan godt være at det er skide besværligt og det kan godt være at der er mere streetcred i en bil end i en ht-bus. men jeg har det heltok på passagersædet, og det tror jeg egentlig er meget fornuftigt.

og det rabler i silkeborg. det er ikke så meget det der er mærkeligt som det er det faktum at jeg formår at fortrænge det hver gang jeg er alle andre steder. er ved at være sådan rimeligt klar til at komme hjem.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg kan tilføje, at jeg også blev opmærksom på en super grund til at jeg - i en alder af 34 - fortsat ikke har noget kørekort, da jeg forleden var passager på forsædet af en bil, med en heldigvis habil kører:

Hver gang vi passerer et udsmattet dyr, begraver jeg hovedet i skødet og skriger "ADRV!!" i min. 30 sekunder...

Rimelig uheldig adfærd, ifald jeg havde været føreren..... :-)