8.28.2006

har just modtaget sms fra tysken

hi ida. hope you picked up your brother in time! iam back in hamburg. weather awfull. farvel. olaf.

efter den længste og kedeligste time i mit liv håber jeg at det er et endegyldigt farvel. det var alligevel dødsdømt fra starten. hamborg-københavn er en dårlig kombo, og alle ved jo at den slags romancer får en hurtig og smertefuld død. især når den ene del af romancen går i for korte hørbukser og strikcardiganer, og afslutter alle sætninger med "jAA" eller "Ne".

5 comments:

Anonymous said...

Du har altid været en kende for hurtig til at afvise ideen om en hed romance. Han kunne have været manden i dit liv, og du gav det aldrig en chance.

ida said...

jeg føler mig bare sådan rimeligt sikker på at det er han ikke. og som du osse ved har jeg lidt en blokering i forhold til mænd over halvanden meter. men jaja. lillebrortricket var måske lige luset nok. djævelsk effektivt dog.

Nærmest Løkkelig said...

Så fik du alligevel ikke brug for min vognstang.
Og så til noget helt andet. Er den god, den der Neko Case-plade? Star witness er jo et åndssvagt godt nummer, og koncerten var da også ok fin. Men er pladen værd at investere i?

ida said...

min meget lidt entusiastiske opførsel var vist vognstang nok, gudskelov.

det glæder mit egohjerte en lillebittesmule at koncert kun var "da ok fin", når jeg nu ikke var der.
men cden er altså rigtig rigtig god, hvis din smertetærskel ifht. alt.country-patos ikke er alt for lav. meget god endda. ja jeg vil måske endda gå så vidt som til at sige at jeg er helt pjattet med den.

ps. tilgengæld skal jeg til ryan adams koncert. og sufjan stevens. og sparklehorse. tror det blir et godt koncertefterår.

Nærmest Løkkelig said...

Jeg har en tårnhøj countrypatos-tærskel, så jeg må hellere have skejserne frem. Det bliver et dyrt koncert-efterår. Udover de af dig nævnte, vil jeg lige smide Lambchop og Antony and the Johnsons på banen. Av min pung.