3.02.2006

går lige direkte i i love you;

-mads mikkelsen som dødlækker filantrop i efter brylluppet

-cecilie som jeg passer når hun siger "du må ikke fortælle det til nogen men jeg længes efter at være lille igen"
-ruths kæreste når han laver pandekager

skulle have en springskalle;

-snevejr den første forårsdag
-bankrådgiverfrahelvede (rigtig væmmelig type)
-eksterne lektorer fra bornholm (især dem med lædervest og mærkelig hårvækst)
-james blunt (enelleranden stop den mand. jeg får ondt i hjernen)
-min fars 50års fødselsdag som har placeret sig oveni iron&wine koncerten

-den sinke der havde trykket på nødstop da jeg idag for én gangs skyld skulle med metroen. hader offentlig transport.

og nu vil jeg gå i seng med min sudokubog. måske ikke den allermest fornøjelige sengepartner i hele verden. men på den anden side overhovedet heller ikke den værste.

1 comment:

Anonymous said...

Må jeg have lov til at erklære mig enig i din springskalle-liste! Især det med iron&wine-koncerten... men de der bornholmske-biker-lektorer med mærkelig hårvækst lyder heller ikke for alt fede.