3.10.2006

ida- nu som boksebold

jeg er omgivet af voldelige mænd. eller voldelig mand sådanset. men voldelig mand der slår for to. i et ganske imponerende tæsketempo. da jeg flyttede ind hér troede jeg sådanset jeg havde skudt boligpapegøjen. glemte bare at læse det der stod med småt i kontrakten. "roomie må til alle tider fungere som boksebold for frustreret sadistmads".

jeg forstår ikke hvorfor jeg tilsyneladende sådan indbyder til tæskerier. jeg er selv så enormt fredelig. pascifist vel nærmest. og for at gøre ondt værre har han tilsyneladende startet en slåpåidatrend. da jeg forleden sad med mette i bussen gav hun mig i hvertfald pludselig en lammer og skreg "bobbel". som om en folkevogn nogensinde har været legitim grund til at slå på nogen som helst. heldigvis er mette en meget piget pige, og hendes lammer var bare et kærligt tjat på skulderen. så jeg viste hende lige hvordan en rigtig lammer ser ud. naturligvis. syntes sådanset det var min pligt.

ida- antivoldeligt voldsoffer. og på vej til jylland igen. nu må de der familiefester snart få en ende.

No comments: