3.08.2006

dagens sure opstød

jeg er ret flegmatisk anlagt. normalvis skal man opføre sig mere end almindeligt væmmeligt for at fremprovokere en reaktion hos mig. men nogen ganske få mennesker kan få mig til at se rødt ved deres blotte eksistens. stig rossen og iben tranholm feks. nå ja. og så eksterne lektorer fra bornholm.

egentlig synes jeg vist ikke bornholm har så meget at byde på. klamme sild, en faldefærdig borg og en hel masse granit. det er vist det. ikke at øen gør mig noget som sådan. det passer mig bare helt fint at den og al dens væsen bliver derude i vandet. men det har en eller anden klaphat fra ansættelsesudvalget på skolen så valgt at ændre på. han har simpelthen importeret en debil bornholmer til skolen.

manden er jordens mest inkompetente underviser og desuden uden nogen som helst formidlingsevner. selvom han har arrangeret det så snedigt at vi skiftes til at undervise hinanden, så han selv absolut intet skal lave, blir det bare mere og mere evident at han absolut ingenting ved om forskningsformidling. det eneste manden nogensinde har skrevet på tavlen er "valg=fravalg". fandme skarpt klogeåge!

sjældent har jeg set så megen idioti fordelt på blot et enkelt stykke menneske. og for at gøre ondt være er han så eminent irriterende at han formår at forvandle mig til jordens mest irriterende elev. kan simpelthen ikke lade være med at grave i hans uvidenhed med den ene håbløse spørgsmål efter det andet. og eftersom det er den debile bornholmer selv der skal bedømme vores eksamensopgaver er jeg ret sikker på at jeg er ved at grave min egen grav i forskningsformidling. bevæger mig simpelthen stødt men sikkert mod en dumpning.

derfor foreslår jeg at vi straks overdrager bornholm (incl. jordens mest inkomptente underviser) til sverige. evt. i bytte for deres curlinghold. det er ærligt talt min bedste idé længe. jeg går straks igang med underskriftsindsamling. der er håb.

1 comment:

Anonymous said...

Uvidende idioter hader jeg som regel i stilhed (læs en avis eller noget andet) - jeg ville bare sætte pris på, at han ikke står og siger noget dumt - men at de medstuderende måske har noget klogt at sige?
Næh, skal man virkelig have mig op i det røde felt - så stik mig så'n en lidt for smilende overpædagogisk lærertype (der er en del af dem der har kropsformen O og går i meget farverigt tøj) - og typen holder meget af at slutte en sætning med "ikk?" mens hun kigger opfordrende rundt på klassen og forventer en lige så overbegejstret attitude som hun selv har: Så hvis man ikke smiler & nikker overbevist, er man en dårlig elev... Så skal du se mig blive 13 år og tvær!