3.16.2006

rocknroll er djævlens værk

jeg har længe haft en klar fornemmelse af at et eller andet modarbejdede mig. har vel hele tiden troet at det bare var universet generelt der var imod mig. men det viser sig at der er meget større kræfter på spil. det er simpelthen djævelen. i egen høje person.

hvordan har djævelen fået fat på relativt uskyldig bibliotekarstuderende fra vesterbro spørger du måske? han er simpelthen gået direkte gennem mit stereoanlæg. som altså af og til spiller det aller djævelskeste; rocknroll.

jo. den er god nok. alle rockmusikere er besatte af djævelen og nu har de smittet mig. i tvivl? læs selv her.

holger skov siger bl.a.

"Rock-musikken begyndte I USA I 1950èrne med Bill Haily, Little Richard og Elvis Presly. De var i virkeligheden Satans fortropper, sendt for at nedbryde ungdommen.Allerede i 1960 érne kom der vældig mange nye grupper, så som The Beatles – Rolling Stones – The Doors osv. De var alle elever af Alester Crowley, et af de ondeste mennesker i verden, som døde i 1947."

heldigvis hører jeg da kun sjældent britney spears der i følge den kære holger er skyld i aids på alle kontinenter.

jeg er ærligt talt skræmt. i morgen må jeg med blødende hjerte skille mig af med mit livs store kærlighed. farvel ipod! ikke mere ondskab i mit liv. fandme nej om jeg vil ende i helvede for lidt beatmusik.

vil straks kaste mig ud i nyt liv uden djævelskab. hurra for en øjenåbner på en torsdag!

No comments: