3.15.2006

dagens words of wisdom; intet er så godt at det ikke er skidt for noget.

jeg må være jordens slappeste person. så slap er jeg at jeg nogengange selv kan blive lidt i tvivl om hvorvidt min puls overhovedet slår. det er alletiders at være laidback, men når man næsten altid er så laidback at man blir horisontal er det altså lidt problematisk.

mitliviennøddeskal

tag nu for eksempel idag. jeg havde en af de her altid velkomne og faktisk ikke så sjældne fridage. dag startede sent, jeg skal jo have mine 12 timer, men alligevel ret lovende. lavede mig en lang og ret så ambitiøs men på ingen måde umulig todolist. derefter bruger jeg 3 timer på at stirre blindt ind i skærmen og spille tetris.

da jeg først har fået spist morgenmad og kommet i bad er klokken 15 og dermed tid til den obligatoriske middagslur. den er jeg så vågnet fra nu. mere end 3 timer senere. dagen er jo slut nu. hvilket blot efterlader mig med sovemærker i hele hovedet og en næsten ligeså lang todolist som i morges. har fået slettet de store slemme opgaver

-klippe tånegle

-gå ned med skrald

-hente vasketøj på loftet

-skiftet sengetøj

og mangler de små lette opgaver

-rydde op på smadret værelse

-gøre rent på smadret værelse

-gøre rent på mosbegroet badeværelse

-betale gamle regninger

-sortere noter

-læse 3000 sider til fredag

altså fuck osse. godt jeg har en fridag igen i morgen. det er et hårdt liv som studerende.

No comments: