7.31.2006

at være eller ikke at være (en kæmpe idiot)

jeg ved at jeg har klynket over det før. men nu gør jeg det altså igen. og det blir nok ikke sidste gang. det er min hjerne - den er helt gal. jeg er ærligt talt ved at være rimelig træt af den. den er under al kritik.
3 skide gode eksempler fra en helt almindelig mandag:

- jeg møder en time for tidligt på arbejde fordi jeg lige har kigget 14 dage forkert i kalenderen
- jeg låser mig ude for anden gang i denne uge. når at panikke, forberede mig på nat på en bænk på halmtorvet med de andre tosser og ringer og vækker roommate før det går op for mig at nøgle ligger i min pung
- (og jeg opdager at mine trusser vender med vrangen ud)

jeg forstår simpelthen ikke hvordan i andre formår at holde styr på al den slags kedelige praktiskheder. og jeg gad virkelig godt vide hvad jeg har i hovedet der hvor i andre har sund fornuft. et tomrum ville nok være det bedste bud. det er op ad bakke med mig.

6 comments:

Anonymous said...

Nu er jeg ikke læge, så tag min kommentar med et gran salt ;)
Den slags glemsomhed kan være tegn på stres. Jeg bliver selv meget glemsom og forvirret under stressede tider, som bl.a eksamensperioderne.

Anonymous said...

det er en mental tilstand nogle mennesker bare er ofre for. Jeg er også en af dem. Jeg føler det er fordi, mit hoved er fyldt med så meget, at jeg umuligt kan huske både min mobiltelefon, mine nøgler og mine penge på en gang. Jeg har formået at miste mit dankort fire gange på en måned engang... Det er skræmmende! Man er en distræt idiot, og det må man leve med.

Anonymous said...

ok, måske var det ikke fire dankort på en måned... (overdrivelse ødelægge forståelsen)men det var fire dankort inden for en meget kort periode... hehe

Anonymous said...

Du er ikke et åndeligt tomrum - men derimod et (mpske misforstået) geni !

For genier har ALTID problemer med den slags hverdagspraktiske ting...

Trust me - I know ! :-)

Anonymous said...

Jeg synes du skal tage et smut forbi min side og blive mindet om tiden, hvor du var supercool og tjekket.

ida said...

jeg er ret sikker på det ikke er stress. og jeg er ret sikker på det ikke er genialitet. tror faktisk stadig jeg ville sætte mine penge på tomrum.