7.23.2006

lidt om når ens liv er så trivielt at selv ens underbevisthed keder sig

min hjerne er hullet. så jeg har fået en god idé. hvis jeg selv skal sige det. skidtogkanel hedder den. jeg får muligvis aldrig skrevet noget. det er meningen at den skal handle om andet end mig selv. fordi den her handler om- well. kun mig selv. desværre er det jo bare det eneste jeg synes er rigtig spændende.

jeg starter blødt ud med en lille mavesur anmeldelse hér. af mig selv selvfølgelig. af idas drømmeverden. jeg kan ligeså godt allerede nu advare: det er hundred procent spild af tid. i går nat drømte jeg at jeg var ude at handle ind til spagetti med kødsovs. morten og maja var med. vi købte kød, piskefløde, løg, tomat og oregano. vi glemte at købe spagetti. historien foldede sig på en måde aldrig rigtigt ud. i nat drømte jeg at mads havde købt den samme tandbørste som min fine spanske blend'a'dent. det var herrebesværligt. men den forløsende pointe dukkede ikke op nej.

i nat vil jeg have action fandme. det ville i hvert fald være et hit hvis mine drømme var bare marginalt mere underholdende end mit liv.

3 comments:

cyclonebill said...

Det kender jeg godt. Andre har vilde freudianske drømme med masser af drama, og så drømmer jeg bare om kontorartikler.

Anonymous said...

Jeg drømte engang at jeg kyssede din stedfar. jeg tror egentligt heller jeg ville have drømt om rengøring og huslige sydsler.

Lommen said...

Tja... jeg har en bekendt, der jævnligt drømmer om låg. Ja, LÅG. Som i "det, der sidder øverst på et syltetøjsglas". Når min bekendt har feber, passer lågene ikke, til de glas, han kan finde... Stop lige klynkeriet, hva'?

!-)